۲۴ پاسخ

من دورت بگردم که اینقدر طبع بلندی داری
اینقدر مناعت طبع داری
سر سفره پدر و مادر بزرگ شدی
من فدای چشمای ایلماه بشم
کاش روزی بشه دخترمون لباس تن کنه برسه مدرسه
الهی به حق رقیه به حق رقیه به حق رقیه ما همگی شاهد اون روز باشیم

کمک مالی خواستی لب تر کن عزیزم
من خودم جان فدایم برات ❤️🤍💜
نمونه ترین مادر دنیایی💙💙💙🫂🫂🫂🫂

لطفا اگ براتون مقدوره به نیابت شفای ایلماه جان همگی سوره یاسین بخونیم😔🥹امیدوارم خدای مهربونم معجزه کن من ایمان دارم بخدا

عزیزممم چقدر مظلومی دورت بگردم قلب گهواره🥹❤️
خیلی دوستت داریم ما😍❤️

بگیر ،بذاراونجا شاید در طول ماه یه بار به دردش بخوره ،چه جوری تشخیص حق وناحق میدی وقتی یه زن دست تنها با دوتا بچه کوچیک ،که یکیشون واقعا مریضه
اصلا در حق این بچه کوتاهی نکن ،
قشنگ پتو بذارتو ویلچرکه توش ولو نشه ،وبذارش توش
هروقت گرفتی عکسش را بذار برامون
زود خبر بده لطفا
آخه زن چه کاری باخودت میکنی تو این بی کسی

آره بگیر از کت و کول می‌افتی
ببین یه سری کالسکه ها هستن البته گرون تر از معمولیا
کاملا محافظت شده بگو از اونا بدین
اگه نشد همین ویلچر رو کامل دورش رو پر کن
وسط پاش هم یه بالشتک کوچیک قلمبه بدوز ک سر نخوره بیافته
اون کالسکه ها ک میگم این بالشتک رو دارن خودشون
اگه خواستی عکسش رو میفرستم ببینی

عزیزم بگو من ویلچر بدرد نمیخوره درعوض یک کمک دیگه بکنید

ویلچر رو بفروش به اونایی که مغازه لوازم پزشکی دارن .یعنی میگی درامد مغازه دار هام خوردن نداره که ویلچر میفروشن به مریضا.فکرتو خراب نکن میدونی ویلچر چقدر گرونه

قربونش برم من
کوچولوی ناز چقدر تو قوی هستی فدای صورتت بشم من 💞❤️‍🩹

سلام فاطمه جان یه مقدارناچیز هدیه واسه ایلما فرستادم دعا کن خدا برکت به کسب وکار خودمو وهمسرم بده انشالله هرماه یه هدیه هرچند ناقابل برای ایلما بفرستم

ویلچر بگیر براش خوبه برای خودتم بهتره چقدر میخوای تو بغل بگیریش

قربونِ اون صورت ماهت قشنگم 😍❤️ الهی ببینیم شما بزودی تو صندلی قشنگت خودت بشینی🥹

عزیزم برو بیار براش ،دوطرفش بالش بزار با زیر پاش ،بهتر هست اذیت هم نمی شه اینقدر داخل بغل

اخ الهی قربونش بشم💔💔

بگیر اگه لازمت نیست بده به یک ندار

به نظرم بگیر
دورش رو با بالش و پتو راحت کن که بتونه بشینه

وا حق خودش هست بگیر بفروش به کالا پزشکی

قربون دلت برم فاطمه که هیچ وقت چیزی اضافه تر نخواستی🥹الهی روزی بیاد که ایلماه با پاهای خودش راه بره برای خدا هیچ کاری نشد نداره

سلام عزیزم اره بگیر بگیر از اینا هر چی بگیری کمه بگیر حتما دیگه داره میده که بنداز یه گوشه اصلا یا بفروش وبی بگیر درسته زیاد کمکی نکردن به قول خودتون ولی همینم خدبه

کالسکه خوبه واسش

کارخوبی کردی وقتی لازمت نمیشه بازبدرد یکی دیگه میخوره ولی اگه عادت میدادی داخلش پتو بالشت میذاشتی عصرها میبردی ایلماه رو درمیدادی هم‌خوب بود.

بگو نمیخوام بدین به کسی ک نیازداده اگه سخته داخلش نشستن نگیر چه کاریه یذره بچس دیگه تو بغل راحتتره که

بگیرش بفروشش بده براش کالسکه بخر

خدا الهیی 🥹🥹

یه کالسکه سفت و محکم و نسبتا بزرگ بهتره براش تهیه کنید

سوال های مرتبط

مامان ایل‌ماه ۶ساله🖤 مامان ایل‌ماه ۶ساله🖤 ۵ سالگی
مامان مانیار❤️سانیار مامان مانیار❤️سانیار ۱ سالگی
مامان 💙𝓜. 𝓡𝓮𝔃𝓪 مامان 💙𝓜. 𝓡𝓮𝔃𝓪 ۱ سالگی
دل‌نوشته برای ایلماه کوچولوی خاصِ من 🤍

با اجازه مادر ایلماه جان
ایلماه من…

فرشته‌ی کوچولویی که جسمت ضعیف بود، اما دلت از خیلی‌هامون قوی‌تر بود…

هر بار نگاهت می‌کردم، لبخندت برای من درس صبر بود،

یه آرامش نابی که فقط خدا می‌فهمیدش.

حالا که رفتی، دلم یه‌جوری بی‌قرارته

که هر وقت عکست رو می‌بینم،

نفسم تنگ میشه، اشکام خودش سرازیر میشه،

سریع می‌رم بچه‌مو بغل می‌کنم و محکم‌تر از همیشه می‌فشارمش،

انگار دارم تو رو هم بغل می‌کنم، فرشته‌ی کوچولو…

تو فقط یه کودک نبودی،

“نورِ دل” ما بودی،

یه فرشته‌ی معلولِ ظاهری،

ولی کامل و زیبا در پیشگاه خدا.
می‌دونم حالا تو پیش خدایی،

جایی که دیگه دردی نیست، نفس‌تنگی نیست،

فقط نور و مهربونیه…

اما اینجا روی زمین، دلی مونده که داغداره…

خدایا… به مادرِ ایلماه صبر بده،

به قلب شکسته‌ش آرامش بده،

به چشمای خسته‌ش روشنی بده

که بدونه فرشته‌ش گم نشده،

فقط زودتر از همه رسیده آغوش تو… 🤍

آروم بخواب ایلماه جان…

ما همیشه دلتنگت می‌مونیم 🖤


برای ایلماه کوچولوی نازنین که در گهواره به سوی خدا شتافت،
فاتحه‌ای بخوانید و صلواتی بفرستید.

خداوند رحمان، ایلماه عزیز را با اهل‌بیتش محشور کند. 🌹