۵ پاسخ

هزینه اش آزاد بود شد چقد؟

ب حساب خودت چند هفته بودی

نگفت جنسیت چیه؟

جواب سونو خوبه ولی باید با ازمایشت باهم ارزیابی بشه این سونو فقط 50 درصده
ریسک سندرم ها رو توی ازمایش میزنه

چند هفته بودی عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵👶🏻 مامان نی نی🩵👶🏻 ۱ ماهگی
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته هفدهم بارداری
مامان پرنسس خونه🩷 مامان پرنسس خونه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه🎀 مامان معجزه🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وششم بارداری