۷ پاسخ

گلوش درد میکنه حتما چون میگی اونجا سرده .. ممکنه سرماخورده باشه

طبیعیع رو سطح شیب دارهمش بخوابونش ک ی وقت رفلاکس نگیره

من ب دکتر بچم گفتم گف شیر جمع میشه پشت دماغش واسه همین تا وقتی ک بشینه و غذاخور بشه اشکالی نداره

بینیش پر نیست؟؟

دختر‌منم شبا بیشتر میشه دیشب مردم از استرس فک کزدم گلوشه ولی از بینیشه قطره میریزم خوب میشه

دختر من رفلاکس داره خیلی خرخر میکنه

لاید سینش چرک داره

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۵ ماهگی