۶ پاسخ

آره عزیزم میشه،منم حس میکنم جوری که انگار یه سره دل‌درد دارم،ولی فکرمی‌کنم بدن با بدن فرق می‌کنه من از دکترم پرسیدم گفت،یسریا ممکنه زود متوجه بشن یسریا دیر

ن زوده تاهفته های17و18صبرکن اون نبضی ک حس میکنی مال بدن خودته به جنین ربط نداره

نه من تو این هفته هنوز متوجه نمیشم فقط یکی دوبار حس کردم

نه خیلی زوده. هرچی هم حس می‌کنه باد شکمه

نه زوده 🥲🥲🥲
یه سوال
حالت تهوع داری؟ من اصلا ندارمممممم

نه زوده

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شکلات🍬🍫😋 مامان شکلات🍬🍫😋 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی و فاطمه مامان علی و فاطمه هفته بیست‌ودوم بارداری