۱۸ پاسخ

۳۵ هفته و ۳روز

۳۶ هفته و ۴ روز

من 37 هفته کامل سزارین شدم ولی بچه هام تو دستگاهن 😭 دعا کنین زودتر حالشون خوب بشه برا سلامتیشون صلوات میفرستین لطفا

من ۳۸ هفته زایمان کردم اما ۳۷ بهترین وقته

۳۰ هفته

۳۴هفته

منم دکترم گفت ۳۶ هفته احتمال خیلی زیاد

۳۷هفته ۴روز

۳۴ هفته

نه عزیزم بیشترن،اون موقعی ک باردار شدم اینجا ثبت‌نام کردم من زوتر زایمان کردم ولی هرکاری میکنم ویرایش نمیشه 17مهرمیشه یکسالگیشون

۳۷ هفته سزارین اختیاری

۳۶هفته و ۴روز

۳۲ هفته

۳۸ هفته

من کیسه ابم پاره شد ،یه هفته تو دستگاه بودن هردوتاشون

من 35و دو روز

36 هفته

۳۴هفته

سوال های مرتبط

مامان هدیه دوقلو مامان هدیه دوقلو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آوان ودوقلوها🩵 مامان آوان ودوقلوها🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری