اسم دلارز یا الارز یا رز؟

۱۱ پاسخ

دلارز و الارز خیلی اسمهای بدی هستن بنظرم
رز قشنگه و همیشه قشنگ

رز 🫦

هیچکدوم
دوتای اولی ک آهنگ خوشی ندارن
رز هم یکمی قدیمیه

هیچ کدوم. ولی رز بهتره

رز یکی از گزینه های من🥰

دلارز

من دوس ندارم

دلارز

دلارز قشنگه

دلارز🍓

دلارز

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱۲ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۲ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان رز گلی مامان رز گلی ۴ ماهگی
مامان rose مامان rose هفته سی‌وهفتم بارداری