شیردوش برقی چه قیمته؟

۵ پاسخ

شیرتو ندوش گلم خشک میشه

من یونی مام گرفتم خوبه ۷ ملیون

من از مام باب گرفتم ۲/۳۰۰مارک روکو خوب بود

بنظر من ک خوب نیست من اوایل گرفتم خیلی سخت بود با اینکه شیرم خوب بود ولی زیاد ازش دوشیده نمیشد دو میلیون گرفته بودیم

۴ تا ۵ تمنی هست

سوال های مرتبط

مامان Shahan & Mahlin مامان Shahan & Mahlin ۲ سالگی
مامان عارف مامان عارف ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی