من میفروشم نو نو ی بار دوشیدم اونم که شیر نیومد
من دارم خیلی هم استفاده کردم تا ۶ ماخگی
منم دارم ولی استفاده نشد در حد چند روز شیرم خشک شد دخترم نخورد
من دارم
مارک کیکابو خوب بود
من دارم شیر خودمو میدم فقط یکی دو بار استفاده کردم
من خریدم ولی یکی دوبار استفاده کردم پسرم سینمو نگرفت شیرم خشک شد شیردوشه همینجوری موند
من دارم اونت
اوایل تا حدود ۴ پنج ماهگی استفادم شد فقط
من دارم چطور؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.