۵ پاسخ

معاینه تحریکی چیه؟؟

مانای همراه تو مطب خووش اجازه داره اما تو تو بیمارستان نه
مزشکم تو مطب معاینت میکنخ

من 37هفته4روزم امروز رفتم معاینه لگن

معاینه پزشکت انجام میده اگه میخای طبیعی بری تا۳۶مشخص میکنه .اگه کفت کوچیکه تصمیمت بگیر بری سز اختیاری .
فعلا زوده برای معاینه

۳۷ هفته خود دکتر انجام میده

سوال های مرتبط

مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۲ ماهگی