۷ پاسخ

چه برنامه ای برای تولدش دارید؟

من که پاره شدم
خیلیم دیر گذشت

منم نوزده مهر یکسال میشه

بااینکه خیلی سخت گذشت و همچنان داره دهنمونو سرویس میکنه ولی واقعا زود گذشت

وای آره🥹

منمممممم

منممممم

سوال های مرتبط

مامان آقا رهام🧒🏻🧿 مامان آقا رهام🧒🏻🧿 ۱۲ ماهگی