کیا بچشون عرضیه؟؟

۹ پاسخ

منم عرضیه ۳۰هفته برم برا سنو‌ وزن ببینم چرخیده یانه

برای منم عرضیه خوبیش اینه سزارینی هستم اگه هم سفالیک نشد اشکال نداره

از من اول بریچ بود بعد چندین هفته عرضی بود، هفته پیش رفتم سونو گفت سفالیکه

سلام برای من اوائل بریچ بود بعدش عرضی بشد ،۳۰ هفته رفتم همچنان عرضی بود، دو هفته دیگه باید برم برای سونوگرافی خدا کنه سفالیک شده باشه میخوام زایمانم طبیعی باشه

من انتی عرضی بود دوسه هفته بعدش سونو دادم بریچ
تا آخرش فک کنم میچرخه همینجور

برای منم بریچ

برا من تا آخرین سونویی که رفتم عرضی بوده

عرضی باشه ینی سزارین دیگه
نه بابا چرا بگم 😂

بریچ یعنی سزارین سفالیک یعنی طبیعی کله پا صاف. عرضی نوشتی فکر کردم میگی عوضیه کی بچه اش

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۸ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان نورا جان💓 مامان نورا جان💓 ۷ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۰ ماهگی