۴ پاسخ

من تازه سه شبه استفاده میکنم دکترم تجویز کرده
یخورده پریودم نامنظم بود.

عزیزم من استفاده کردم یمدت.برای اونایی که کیست ندارن خوبه.

ن من قرص داده تنبلی تخمدان داشتم گف 1 هفته بعد پریودی تا 10 روز بخور میخام ببینم دقیقا این قرص برا چیه کسی استفاده کرده

من شیاف میزنم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دهم بارداری
مامان پسرم🩶 مامان پسرم🩶 قصد بارداری