۴ پاسخ

عزیزم ببخشید استپ وزنی بچتون کی خوب شد؟؟ منم الان درگیرم اگه پیاممو میبینی جواب بده لطفا

پسرم خوبه
ولی دخترم الان چهارسالشه تو شش ماه حتی پانصد گرم هم اضافه نکرده مونده رو دوازده کیلو کلی سونو و آزمایش ازش گرفتم مشکلی نداره کلی هم شربت ویتامینه میخوره ولی انگار نه انگار مثل دوساله ها میمونه 🤕

اهن چی میدین وچندتاقطره میدین

من دوماه استپ زده هیچکاری نکردم همینجورحیرون دکترم بردم جوابی نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی