۳ پاسخ

من تا حالا ترشح نداشتم ولی تیر کشیدن و پادرد و کمردرد دارم

عزیزم اصلا سینتو تحریک نکن ک بازم ترشح بیاد عادیه برا بعضیا ترشح میاد ولی نباید اصلا دستکاری کنی

من هیچوقت ترشح سینه نداشتم تیرکشیدن و سنگینی داشتم اونم گاهی اشکم میومد اما با استراحت خوب میشد

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ونهم بارداری