تیر کشیدن زیر شکم تو هفته من طبیعیه؟

۳ پاسخ

زیرشکمم دردمیکنه ۱۴هفته استخون واژنم دردمیکنه

آره عزیزم چون رباط گردها اهمون نگه می‌دارند رحمم که در حال بزرگ شدنه واسه اونه

من شکمم سفت میشه یه کوچولو هم تیر میکشه

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری