کیا کمر درد دارن 🥺🖐️

۱۱ پاسخ

منننننن🙃

منننن

تومیخوای به کمربزنی نه زیرشکم که خطرناکه ومیترسی چیزی بشه کمرکاری نداره به بچه توشکم میزنی کلن دردات میره خوب میشی بهتراینکه دردبکشی

کمر شکم سر
حالت تهوع

خیلی خوبه حتی میگن که برای تنظیم کننده پریودوفعال کردن تخمدان استفاده میکنن

نه خب بادکش گرم نیس بادکش عادی همون که توعطاری هس من گرفتم واسه دردپریودی همیشه بادکش میکردم دردپریودی خوب میکردالانم برای کمردردم عالیه دردامیره

ازچی میترسی

آره اینجوره من چندروزه خوب شدم بازاگه برگشت بادکش میکنم خوب میشم

من داشتم خوب شدم

منننننن🤚

بگو کیا ندارن🫠😐

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری
مامان کایا🩵لیا🩷 مامان کایا🩵لیا🩷 ۲ ماهگی