۱ پاسخ

من والا به این اعتقاد ندارم که میگن بزرگ بشن سخت تره
بخدا هی داره رو به بهتری می‌ره پسرم
وای وای اون سه ماه اول از کولیک و رفلاکس من دیگه توانی برای ادامه زندگی نداشتم
قبل از چهار دست و پاه هم همش آویزون من بود
اما الان خداروشکر چهار دست و پا می‌ره و میفته دنبالم
دیگه هی نمیخام بغلش کنم
مگه بخام برم بیرون که بغل کنم

سوال های مرتبط