۳ پاسخ

اره طبیعیه استراحت کن کمر شکمت گرم نگه دار کولر نزن درد ماهای اخره

والا منم کمردرد دارم عاصی شدم

اره برای منم بود
بهتر میشی باز دوباره نزدیک ب زایمان بشه دوباره درد داری

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان افرا🩷 مامان افرا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری