خانوما‌ بچه‌ شما‌ هم‌ سرفه‌ میکنه

۴ پاسخ

اره بخاطر رفلاکس

بله ‌

بله و طبیعیه

دختر من به خاطر ریفلاکس سرفه داره همش

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ ماهگی