خرما رو چطوری ب بچه‌هاتون میدبن؟؟

۵ پاسخ

پوستشو میگیریم و پوره اش میکنم
توی فرنی و پنکیک میریزم

اوتمیل درست کن یا تو فرنی قاطی کن

پوستش ومیگیرم میریزم توفرنی میپزه ومخلوط میشه

توی فرنی یا پنکک یا اوتمیل میریزم بدون پوست و هسته

از چن ماهگی میشه داد؟

سوال های مرتبط

مامان ماه خانوم مامان ماه خانوم ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان kiasha مامان kiasha ۱ سالگی
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین✨🥹 مامان ماهلین✨🥹 ۷ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی