از کجا بفهمم نشتی کیسه آب دارم یا ترشحه؟

۳ پاسخ

خب دیگه کیسه اب نیست که

کیسه اب زیاده
بی رنگه مثه ابم میمونه رقیقه
ترشح کش میاد یکم و رنگ داره
کمم هس

نوار بهداشتی بذار چندتا سرفه محمم کن ببینن چقد میاد اگه خیس شد برو زایشگاه اگه نه چندتا قطره بود‌ چیزی نیس

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد