کیا مهر زایمان میکنن ؟
درخواست بدین 😂😁

۲۷ پاسخ

من ۶ مهر سزارینم

من 28/29مهر
درد کمر و. زیر دل دارم یه هفته اس
شکم بیاد پایین از علائم زایمانه یعنی؟

من 🫠

من عزیزم

من اما
ایشالا ک اخر همین شهریور باشه ک با خودم شهریوری بشه

من ۲۶ مهر طبق ان تی

من ۱۱ مهر

من احتمالا ۵ مهریا ۷مهر

من☝️☝️

من🫠🫠🫠

منننن امید ب خدا

من،من✋

من ۲۵مهر

من‌ابانم

منم به امید خدا

منم هستم

من ۲۸ مهر تاریخ زایمانمه😁

به امید خدا من

من🤣🤣🤣🤣🤣

نمیدونم چکار کنم

من من

می🤲

سلام
من انشالله

عزیزم شما شکمتون امده پایین؟؟من حس میکنم امده پایین

دستا بالا ✋️من🤣🤣🤣

من به امید خدا

من

سوال های مرتبط

مامان ماندانا مامان ماندانا ۱۳ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۱۰ ماهگی
مامان الوین 🤍👶🏻 مامان الوین 🤍👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۴ ماهگی
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی