سلام مامانا خوبین از هفته چندم باید برم غربالگری آن تی

۶ پاسخ

من 13 هفته و جهار روز بود گفت دیر اومدی. 12 خوبه

۱۲ هفته تا ۱۴
بهترین وقتش ۱۲ هفته و ۲ روزه

من ۱۲ هفته و ۳روز رفتم

برای من۱۲ هفته دو روز

سلام...۱۲هفته بایدبری عزیزم

از 11 هفته و شیش روز تا 14 هفته وقت هست

سوال های مرتبط

مامان سلین و‌تودلی مامان سلین و‌تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 👶🏻💙 مامان 👶🏻💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رضا کوچولو 🩵 مامان رضا کوچولو 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو مَمَد مامان جوجو مَمَد ۱ ماهگی