۶ پاسخ

اگه اوایل سرکلاژهست آره همینجوریه بعدازدوسه هفته خوب میشه

منم ندارم چنین حسی

اوایل بعد از سرکلاژ بیشتر اذیت بودم

نه من همچین حسی ندارم البته شاید چون تازه ۴ روزه عمل کردم

اره،گاهی خیلی تیرمیکشه

اره درد داره از این پهلو به اون پهلو

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و مهدی😍❤ مامان فاطمه و مهدی😍❤ ۹ ماهگی
مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رستا مامان رستا هفته بیست‌وهفتم بارداری