بهترین مولتی ویتامین

۳ پاسخ

به نظر من آویفر و ویواکیدز
آویفر توش آهن داره میخوام با دکتر مشورت کنم اگه شد آویفر بدم چون توش آهن و زینک داره
ولی بین بیبی جویس و پدیا بست و ویواکیدز ویواکیدز از بقیه بهتره و طعم ترشی نداره
یه مولتی خارجی wellbaby هم هست که از چهار ماه به بالا مجازع و یه مامان می‌گفت خیلی ازش راضی

دوستان از چند ماهگی میشه مولتی ویتامین داد؟

زینک نداره که

سوال های مرتبط

مامان کیان💙 مامان کیان💙 ۱ سالگی
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان دلارا♥️ مامان دلارا♥️ ۱۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان 💙یه پسرناز💙 مامان 💙یه پسرناز💙 ۱۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان نبات 💕👧🏼 مامان نبات 💕👧🏼 ۷ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی