به نظر من آویفر و ویواکیدز
آویفر توش آهن داره میخوام با دکتر مشورت کنم اگه شد آویفر بدم چون توش آهن و زینک داره
ولی بین بیبی جویس و پدیا بست و ویواکیدز ویواکیدز از بقیه بهتره و طعم ترشی نداره
یه مولتی خارجی wellbaby هم هست که از چهار ماه به بالا مجازع و یه مامان میگفت خیلی ازش راضی
دوستان از چند ماهگی میشه مولتی ویتامین داد؟
زینک نداره که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.