خانوما فرنی برای وزن گیری خوبه ؟

۶ پاسخ

اره ...به جای شکر شیره بزن بخور..

اره عزیزم
بلال کلم بروکلی خوراک حبوبات هم خیلی خوبه برای وزن بچه

گلم تاپیکام ببین پک ویژه گذاشتم

فرنی و بستنی و حریره بادوم خیلی وزن میدن به بچه...بستنی روزی یکی بخوری خیلی روی وزن تاثیرمیزاره برای من که اینجوری بود

اره عزیزم هم توی بارداری هم زمانی ک بچه دنیا میاد و می‌تونه کمکی شروع کنه توی هر دو زمان برای وزن‌دهی خیلی خوبه

اصلا طرز پختش چطوریه😬من بلد نیستم

سوال های مرتبط

مامان اسماواسرا مامان اسماواسرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان باران وجانان🩷 مامان باران وجانان🩷 ۸ ماهگی
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری