از چند هفته سیسمونی رو بگیریم خوبه؟

۸ پاسخ

الان بگیر دیه

جنسیت مشخص شد شروع کن بگیر.وسایلا خیلی داره گرون میشه.زودتر شروع کن

هرچه زودتر شروع کنی بهتره،تا چشم بهم بزنی روزا میگذره،منم گذاشتم بعد آنومالی،ولی الان عین مرغای گیج دور خودم دور میزنم،یه چنتا تیکه کوچیک گرفتم ،ولی دقیق نمیدونم چی بگیرم،چه رنگی بگیرم،چیکا کنم😢😢

من ۲۰ روز دیگه زایمانم هنوز هیچی نگرفتم
دسته گل همسر جان دارم وسایل جمهپع میکنم اسباب کشی 🥲

هرچی زودتر بهتر

من از بعد سونو انومالی شروع کردم و کم کم درحال خریدم (دوست ندارم بهو اخر کار عجله ای بشه)
الان دیگه اخرای خریدم هست و فقط بهداشتی ها موندن

بعد تعیین جنسیت

برا منم سواله

سوال های مرتبط

مامان مرد کوچولو🩵🧸 مامان مرد کوچولو🩵🧸 ۴ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ام بارداری