ب وقت اوتمیل موز وگردو
من بجای شیر اب میزارم. 😁

تصویر
۳ پاسخ

نوش جونش آره منم آب میذارم چون بچم حساسیت داره به پروتیین گاوی
و اینکه دکترش هم میگه شیر برای بالای یک سال مناسب تره

منم اب میزنم به جای گردو شیره خرما میریزم
چون گردو هنوز زوده چربیش بالاست معدش اذیت میکنه
یع بارم با پودر پسته دادم

نوش جونش گلم 😋😍

سوال های مرتبط

مامان اسرا و ارکان مامان اسرا و ارکان ۱۷ ماهگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱ سالگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی