سلام مامان خانم ها
امپول ریه رو برای چی میدن؟ کی میزنن؟؟

۷ پاسخ

آمپول ریه برای کسایی هست در معرض زایمان زودرس هستن

من درد شدید گرفتم چند روز پیش احتمال زایمان زودرس دادن برام امپول ریه زدن

کسایی که زایمانزودرس دارن

برای اونایی که ریسک زایمان زودرس دارن...من۳۱هفته زدم

من دو روز قبل زایمانم دکترم گفت بزنم

کسایی که ریسک زایمان زودرس دارن

منم اومدم بخونم کامنت ها رو. لطفا منم لایک کنید

سوال های مرتبط

مامان مرجان❤ مامان مرجان❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ ماهگی
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان ساحل و یزدان مامان ساحل و یزدان روزهای ابتدایی تولد
مامان ژاکان مامان ژاکان ۱۳ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری