خانماکیا ۱۵هفته رفتن جنسیت مشخص شزه؟

۹ پاسخ

من 15 هفته رفتم پسره
منتظرم برم انومالی

برا من ان تی احتمال ۷۰ درصد داده بود بعدش ۱۵ هفته رفتم همونو گفت آنومالی هم‌همچنین

من رفته بودم

من ۱۶ هفته بودم رفتم

من رفتم مشخص شد

من ۱۳ هفته مشخص شد

خب یه باره دو هفته صبر کن انومالی بده🫣

من رفتم مشخصم شد ولی پاکت که توش جنسیت نوشته شده بودا باز نکردم گذاشتم آنومالی هم برم بعد مطمئن شم
و آنومالی که رفتم با آنتی جوابش یکی بود

خواهرم ۱۵هفته رف مشخص شد

سوال های مرتبط

مامان مامان نیکان ❤️ مامان مامان نیکان ❤️ ۳ ماهگی
مامان 🌸Ayeh🌸 مامان 🌸Ayeh🌸 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان پناه 

مایسا مامان پناه مایسا ۲ ماهگی
مامان نیلارز💞هوراد💙 مامان نیلارز💞هوراد💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری