خانمای بندرعباسی کدوم بیمارستان واس زایمان میرین

۲ پاسخ

من خلیج فارس زایمان کردم راضی بودم البته ماما همراه هم داشتم ولی اخلاق پرسنل و تمیزی عالی بود

هنوز تصمیم نگرفتم. دوست داشتم برم خاتم یا خلیج‌فارس ولی دکترم فقط ام لیلا و امام رضاست

سوال های مرتبط

مامان جوجه 👶🏻👼🏻 مامان جوجه 👶🏻👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمدبسام مامان محمدبسام ۹ ماهگی