عصرونه آقا آرازم😍
آش کدو مقوی 🥰

تصویر
۴ پاسخ

نوش جانش خدارو شکر پسر منم خوب غذا میخوره ولی متاسفانه انچه میشنوم اینه: نده بهش انقدر بخوره! یا میگن نگو خوب غذا میخوره چشم میخوره. ازبن حرفا متنفرم

نیلا فقط 10ونیم ک بیدار ‌شده 12ونیم املت خورده
همین!

مامان آراز عصرونه که اش میدید برای شام چی بهش می دید

نوش جونش
دستورش هم لطفاً بگید

سوال های مرتبط

مامان حلما🫀 مامان حلما🫀 ۲ سالگی
مامان النا مامان النا ۲ سالگی
مامان آراز مامان آراز ۲ سالگی
مامان طاها🍫 مامان طاها🍫 ۱ سالگی