۳ پاسخ

من۲۸هقته رفتم ۱کیلو۳۰گرم بود دکترم گف کمه پودر داد

من ۳۰هفته و ۲روز ۱۳۰۰بود وزنش دکتر گفت کمه پودر داده دو مدل میخورم فردا سونو دارم دوباره 😢

من ۲۷ دقیق رفتم ۱۰۱۲ بود

سوال های مرتبط

مامان دلارز ⚘️ مامان دلارز ⚘️ روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان عروسک مامان عروسک روزهای ابتدایی تولد