من ۲۷ هفته و۲روز رفتم 1036بود
28 هفته مال من یک کیلو و 80 گرم بود دکتر گفت نرماله
اره عزیزم ماشالله عالیه
۲۸هفته و سه روز ۱۱۲۰ دکتر گفت کمه هفته ۳۲ سونو داپلر هم نوست که خوب بود وزنشم ۱۹۷۰ دکترم گفت خوبه دوباره هفته ۳۶ باید برم سونو اخری انشاالله فقط دور شکمش کوچیک بود بچم
من ۲۸ هفته رفتم ۱۲۴۰ بود
۲۷ هفته ۱۵۰۰
27هفته و 5روز 1125گرم
۲۹ هفته ۱۲۰۰
۲۸هفته و پنج روز ۱۱۶۷بود
۲۸ هفته و ۶ روز ۱۲۳۰
ماشالله خوب بوده
من دقیق 28هفته رفتم 1160بود دکتر گفت کمه 32هفته باز برو اگ بازم کم بود باید داپلر بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.