۸ پاسخ

24هفته

منم هفته ۲۳ نوشته فک کنم سونوچسبندگی بند ناف گفت

به من دگترم گفت هفته ۳۵ میفرسته سونو چسبندگی

من توی ۲۴ هفتگی دادم ، هزینه اش ۲ تومن شد توی کلینیک تخصصی نسل فردا

برا من نوشته قراره با انومالی انجامش بدم

من دادم ۱۸ هفتگی مث سونو‌معمولیه

سلام شماهم شاهرودی هستی

چجوریه؟ همه دارن؟

سوال های مرتبط

مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری