۱۱ پاسخ

زیادش باعث ورم میشه بعد میری دکتر بهت میگه عه چرا وزنت رفته بالا برو آزمایش ادرار بده یا غذاتو کم کن ... .
یکم بخور جیگرت حال بیاد فقط 😂

زیادش خوب نیس دیگه فشارتو می‌بره بالا

نه فقط زیاد نخور

منم خیلی میخورم نه فقط خیارشور هرچی ترشیجات گیرم بیاد

مگه ضرر داره؟من میخورم 😕

نوش جان ضرر نداره

منم خیلییییی می‌خوردم سر بارداریم

من میخورم

منم خیلی علاقه به خیارشور و ترشی اب گوجه پیدا کردم
روزی چندبار میخورم

منم میخورم ولی خیلی کم

من میخورم که آب بخورم 😂ولی کم

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ سالگی
مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سیزدهم بارداری
مامان 💙پسمل تُپُلی💙 مامان 💙پسمل تُپُلی💙 ۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی