خانوما شیرخشک گیگوز کسی به بچش داده خوبه؟

۸ پاسخ

نان کلن یبوست میاره

اره وگرنه بچه ۱ماهه باید شکمش ۴یا۵بار کار کنه

اپتامیل اهن داره اخه

اره عالیه یبوست هم نداره

گیگوز عالیه

من آپتامیل میدادم از دیروز گیگوز گرفتم دارم میدم

من میدم

من دادم بهش نساخت ، البته برای هر بچه متفاوته

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۵ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی