سلام مامانا سنو جفت رو کسی انجام داده

۸ پاسخ

اگه منظورت داپلر باید ۲۴ به بعد انجام بدی منم یه هفته دیگه میدم

بله من انجام دادم

برا چی انجام میشه برا اینکه ببینه میشه زایمان طبیعی داشته باشیم یا نه

سنوجفت نشنیدم

به من گفتن اخر بارداری بعد سونو وزن انجام بدم

اونایی ک سزارینی هستن هم باید انجام بدن

چه جوریه این سنو برا چی انجام میدن

چسبندگی منظورته بله من انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان معجزهای خدا😍 مامان معجزهای خدا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیلا🩷نی نی🩵 مامان نیلا🩷نی نی🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری