۱۴ پاسخ

اره عزیزم خداروشکر نرمال

اره عزیزم عالیه

عزیزم برای وزنش چیا میخوردی میشه بگی من همیشه نگران اینم نکنه وزن نگیرع

عزیزم چرارفتی سونو؟

عالیه عزیزم

عزیزم چیکار کار کردی وزن بچت انقده برا من کمه نمیدونم چیکار کنم🥲

ای ننه کله شو ببین😍

ماشالا هم چیز عالیه عزیزم

وقتی دکتر گفته خوبه پس نگران نباش

راستی تو دلیتم خیلی نازه

عالیه عزیزم

همچی عالیه عزیزم خداروشکر

عالیه

بنظرم همه چی عالیه بسلامتی فارغ بشی عزیزم مگه ۳۲ هقته نمیرن سونو وزن زود نرفتی ؟چقدر شد هرینت

بله همه چیزت خوبه، استرس برات سمه، یکم ریلکس باش

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری