۲۶ پاسخ

فاطمه

تو راهی ما پسر شد ولی قرار بود اگه دختر بشه اسمشو بذاریم آیه🩷

پناه ونفس قشنگه

ماهلین خیلی اسم قشنگیه عزیزم

آیسا🫠

اسم دخترام آیلین و آنیل هست

ارزو

من مشخص نیست ولی خودم اسم نیلماه و دلوین خیلی دوست دارم همسرم اسم پناه و نفس

من هنوز انتخاب نکردم خیلی سخته

بنیتا

نی نیم دختره میخوام بذارم همراز 🥹

سلام عزیز دلم مبارک باشه ۳قلو داری ای جانم کی رفتی واسه تشخیص جنسیت..کی معلوم شد سه تان

هلما

نشده بشه انشالله یگانه یکتا

کیانا

من هنوز نمیدونم چیه بچه ولی اسم دختر آیناز رو دوست دارم.
دنیز هم خوبه. البته ما ترکیم و اسم ترکی دوست داریم. پسر باشه آراز و آیدین دوس دارم

آسمان میخوام بذارم دخترمو🥹

اگه. دختر. باشع. حلما🥹

رز🤍.

اگه دخمل شد اگنس 🌸

دختر باشه صد در صد هانیه
از مجردی انتخابش کردم

سلام دخترام روژین و رونیکا

ماهاین

پناه یا ماهور

منو۷۰درصد گفته دوتا دختر یه پسر ولی اسمی انتحاب نکردم هنوز ولی خودم همیشه اسم،دختر جانادوست داشتم وهمسرم اسم دختر نفس دوست داشت

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدیار مامان محمد مهدیار ۲ ماهگی
مامان 💙مامان کوچولو مامان 💙مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان فاطمه 🩷🩷🩷 مامان فاطمه 🩷🩷🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان بشه کوشولو مامان بشه کوشولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان so...🩷sa..🩵 مامان so...🩷sa..🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری