خانما کسی میتونه تفسیرش کنه

تصویر
۴ پاسخ

همه چی نرماله

مایع آمنیوتیک هم خوبه

بچت سفالیک
ضربان قلبش ۱۲۵
۳۴ هفته تا ۳۶ هفته هستی
وزنشم ۲۶۵۳ گرم ۳۹۰ گرم بالا یا پایین همه چیزش خوبه

عزیزم با این سنوتو بخون

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دخملی 🩷 مامان دخملی 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری