آنومالی فقط سنو هست یا مثل ان تی آزمایش داره؟

۹ پاسخ

برای من آزمایش نداره

سلام مهربون ان تی پیش کی رفتین؟ ؟

من امروز فقط سونو واسم نوشت گف ازمایش نیازنی

من قبل سونو ۱۶ هفته ازمایش دادم

ازمایشش قبل سونو هست
اولو ازمایش ۱۶هفته میدی
۱۸هفته میری سونو جوابشو میبری میدی ازمایشگاهی ک خون گرفتن

برامن که بعد سونو آزمایشم نوشت و گفت ضروریه

آزمایش هم داره اگه دکترت بخواد بهت میگه

بعضی دکترا می‌نویسن ک ازمایشم انجام بدی تو ۱۵ ۱۶ هفته ک ازمایشش کاملتره از ان تی

ازمایش هم داره در صورتی که دکترت بخواد انجام میدی

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قندوک مامان قندوک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری