اگه انتی مشکلی نداشته باشی نه آزمایش ندارع
بله داره بعضی دکترا مینويسن وبعضی دکترا نه اگ انتی خوب باشه دیگ معمولا نمی نویسن...من انتی خوب بوده دکترم گفت ۱۳ اسفند برو ازمایش انومالی گفتم انتی خوبه بازم نیازه گفت بری بهتره بازم ب اختیار خودت دوسداری برو دوسم نداری نرو
نه سونو داره مگر دکترت تشخیص بده ازمایش بدی
دکتر اگه نگفته نمیخواد بری
آره باید ۱۵هفته بری
کواد مارکر
داره اسمش کواد مارکره اگه خواستی میتونی بری
انگاری داره ولی خب اختیاریه میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.