انومالی آزمایش داره‌،؟ مثل آن تی ؟

۷ پاسخ

اگه انتی مشکلی نداشته باشی نه آزمایش ندارع

بله داره بعضی دکترا می‌نويسن وبعضی دکترا نه اگ انتی خوب باشه دیگ معمولا نمی نویسن...من انتی خوب بوده دکترم گفت ۱۳ اسفند برو ازمایش انومالی گفتم انتی خوبه بازم نیازه گفت بری بهتره بازم ب اختیار خودت دوسداری برو دوسم نداری نرو

نه سونو داره مگر دکترت تشخیص بده ازمایش بدی

دکتر اگه نگفته نمیخواد بری

آره باید ۱۵هفته بری
کواد مارکر

داره اسمش کواد مارکره اگه خواستی میتونی بری

انگاری داره ولی خب اختیاریه میگن

سوال های مرتبط

مامان جوجه قشنگم مامان جوجه قشنگم هفته نوزدهم بارداری
مامان نخود🥹 مامان نخود🥹 هفته هفدهم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته هجدهم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قندوک مامان قندوک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هانا و آوینا❣️ مامان هانا و آوینا❣️ هفته بیست‌وهشتم بارداری