سونو آنومالی هم مثل سونو ان تی آزمایش داره؟؟؟؟

۷ پاسخ

بعضی دکترا میدن حتی اگه انتی هم اوکی باشه جوابش بازم میدن بستگی به دکترت داره

اگه آزمایش انتی رو دادی و مشکلی نداشته
نیازی نیس آزمایش انومالی بدی
ولی اگه بخای بدی باید هفته ۱۵ و ۱۶ بدی یعنی قبل سونو

سونو انومالی چندهفته باید رفت؟؟؟

نه نداره

اگ انتی خوب باشه دیگ دکتر نمی نویسه

آنومالی نداره

برا بعضی ها میگن داره مخصوصا اونایی که سلفری دادن آزمایش نمیخواد بدن دیگه

سوال های مرتبط

مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گیسو وروناک مامان گیسو وروناک روزهای ابتدایی تولد