خانما چندهفتگی باید ساک رو جمع کنیم؟

۱۲ پاسخ

۳۴ .۳۵ بستم

نه ماهگی ببندچون نمیدونی کی یاچه ساعتی دردمیادسراغت دسته خداس

من که دیروز بستم

من ۳۷ هفته جمع کردم

من ۳۵-۳۶ میبندم

سلام عزیزم من اخرای هفت بودم بستم هر زمان ک وسایل نی نی آماده بود ببندید و آماده باش باشید 😉

هروقت وسایلت تکمیل بود ساکتو ببند

ماه ۹

من از ۳۷ هفته بستم

من هنوز نبستم دارم امروز و فردا میکنم همش

من ۲۳ هفته مامانم بسته بود🫠😀

وزن نزنی چند بود

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی