۸ پاسخ

سلام بهتره ۳۲ بری

برای من سونو وزن نوشت ۹ مهر که میشه ۳۱ هفته گلم

من شکم دومم سزارینی هستم

من امروز آخرین سونو رو دارم. برم برای نامه ی بستری

بعد آنومالی چه سونویی داریم

۳۴ ولی ۳۷ هفته ام بعضی دکترا میدن

۳۳ واسه من نوشت

من ۳۴ رفتم

سوال های مرتبط

مامان مامان بهداد مامان مامان بهداد ۶ ماهگی
مامان دلارام❤️ مامان دلارام❤️ ۷ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی