خانوما بتا دادم مثبتع؟

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم از آمپول آزادسازی باید حداقل ۱۵ روز بگذره بعد آزمایش بدی چون ممکنه برات مثبت کاذب بشه

انشالله که مامان شدی عزیزم به حرف دکترت گوش کن ولی تیتر بده حداقل کم وزیادیش مشخص بشه بتا تنها نده

به به مبارکه

مبارکه❤️

بله عزیزم
مبارک باشه

مثبت عزیزم مبارک😍

بله مبارکه عزیزم

چ مثبت قشنگی🥺😍❤️

سوال های مرتبط

مامان اینده مامان اینده قصد بارداری
مامان اینده مامان اینده قصد بارداری
مامان انبه😍 مامان انبه😍 هفته ششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهارم بارداری
مامان تو دلیم🤰🏻♥️ مامان تو دلیم🤰🏻♥️ هفته هجدهم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته چهارم بارداری
مامان .❤️. مامان .❤️. هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دیانا مامان دیانا ۴ ماهگی
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی