خانوما بنظرتون کیت تخمک گذاریم مثبتع یا منفی

تصویر
۳ پاسخ

ولی اقدام داشته باش

هنوز منفیه احتنا ۳چهار روز دیگه مثبت بشه

بنظرتون میتونم از امشب رابطه داشته باشم برای بارداری یا هنوز تخمک آزاد نشده

سوال های مرتبط

مامان موش🩷🥹 مامان موش🩷🥹 هفته هشتم بارداری
مامان اینده مامان اینده قصد بارداری
مامان اینده مامان اینده قصد بارداری
مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری
چشم انتظار 🐣🩵 چشم انتظار 🐣🩵 قصد بارداری