بچه ها من ترشحاتم بیشتر شده طبیعیه؟؟؟

۳ پاسخ

علائم غير عادی مثل بو یا خارش نباشه طبیعیه . باز هم ویزیت بعدی به پزشکت بگو

اگر خارش نداری چیزی نیست

بله عادیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی گولوها مامان نی نی گولوها هفته سی‌ام بارداری
مامان هلن🩷🫶🏻 مامان هلن🩷🫶🏻 ۸ ماهگی
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وششم بارداری