۷ پاسخ

۴۲هفتع تا روز اخر نگه داشتم 😁

من جمعه سزارین میکنم🥹۳۸ هفته و ۴ روز میشم

۳۸ هفته و دو روز

۳۹و۴روز

38هفته و چهار روز

38هفته و دو روز عمل شدم

زود دنیا اومد۳۶

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی